Вивчаємо звуки, прийменники.

Дошкілля — це той сенситивний період, коли інтенсивно формуються та вдосконалюються мислення, мовлення, сприймання, пам’ять, увага, фантазія, емоції. Проте сама дитина не здатна скористатися такими сприятливими умовами для власного розвитку, тож вона  потребує допомоги, насамперед педагогів і батьків. Саме тому необхідна цілеспрямована робота у вигляді комплексних ігор-занять, що охоплюють як мовленнєву, так і немовленнєву сторони  діяльності. Слід допомогти дитині пізнавати предмети навколишньої дійсності,  чітко і правильно називати їх, чути, розпізнавати та відтворювати звуки,  бути уважним до зверненого та власного мовлення, запам’ятовувати необхідну інформацію та вміти відтворювати її  і, звісно, чітко, фонетично, лексично та граматично правильно розмовляти. Адже саме мовлення є тим засобом, що активізує всебічний розвиток дошкільника. Повноцінне
усне мовлення є міцним підґрунтям для формування правильного писемного мовлення,
тобто читання та письма, без засвоєння навичок яких навчання в школі неможливе.

Саме тому, вчитель-логопед, Дарія Ярославівна Заставнюк  не лише ознайомлює дітей зі звуками рідної мови, але й  формує у дошкільників правильне мовлення. 

337131274 6367640906580804 2643655304251339357 n 336933478 1274382859831091 655743563466840710 n 336927327 245447624516281 6874205331712899704 n 336926811 1241843736445711 24649005326134088 n 336926811 1241843736445711 24649005326134088 n 1 336908893 186554707504371 2051378347408585682 n 336897031 760829115699822 2380489554667314684 n 336894799 2058080084338908 7232891875312725801 n 336883596 2181438905398372 5710183356038482111 n 336869144 1844556195945224 1659531910736313730 n 

Поширити: