Дошкілля — це той сенситивний період, коли інтенсивно формуються та вдосконалюються мислення, мовлення, сприймання, пам’ять, увага, фантазія, емоції. Проте сама дитина не здатна скористатися такими сприятливими умовами для власного розвитку, тож вона потребує допомоги, насамперед педагогів і батьків. Саме тому необхідна цілеспрямована робота у вигляді комплексних ігор-занять, що охоплюють як мовленнєву, так і немовленнєву сторони діяльності. Слід допомогти дитині пізнавати предмети навколишньої дійсності, чітко і правильно називати їх, чути, розпізнавати та відтворювати звуки, бути уважним до зверненого та власного мовлення, запам’ятовувати необхідну інформацію та вміти відтворювати її і, звісно, чітко, фонетично, лексично та граматично правильно розмовляти. Адже саме мовлення є тим засобом, що активізує всебічний розвиток дошкільника. Повноцінне
усне мовлення є міцним підґрунтям для формування правильного писемного мовлення,
тобто читання та письма, без засвоєння навичок яких навчання в школі неможливе.
Саме тому, вчитель-логопед, Дарія Ярославівна Заставнюк не лише ознайомлює дітей зі звуками рідної мови, але й формує у дошкільників правильне мовлення.